- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door Oumaima1993.
-
AuteurBerichten
-
Ik droomde dat ik op een of andere moment zwanger was.. Ik droomde dat ik dit uiteindelijk aan iedereen ging vertellen en verwachtte dat het in november zou komen. Ik voelde ook echt aan in me buik dat ik zwanger was terwijl het nog heel pril was.. Ook viel er in de tuin een blauwe roos alleen de de bloem zonder steel op de tafel in de tuin hele andere tuin dan ik heb. Toen die blauwe roos viel zei ik meteen het wordt een jongen dat zie ik aan dezs roos en me gevoel zei ook dat het een jongen werd. Mijn schoonmoeder zei in me droom ook gelijk ik ga alvast een babykamer bestellen want bet duurt altijd lang voordat je het krijgt. Ook droomde ik daar tussendoor over duiven in de tuin die rond aan het lopen waren en mijn parkietje liep er tussen normaal zou je zeggen dat hij wegvliegt maar hij bleef rustig lopen met de duiven in de tuin en ik was wel bang dat hij wegvloog maaar eigenlijk dus twee dingen in een droom.
Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Zwanger zijn is het symbool van creatieve en vruchtbare ideeën. De tuin staat voor ontspanning.
De blauwe roos is zeldzaam. Heel vroeger was blauw een hele kostbare kleur. Men gebruikte lapis lazuli een edelsteen en maalde er een blauwe kleurstof van, die ook in de schilderkunst van de Renaissance zeer geliefd was. Een jongen staat voor kracht en familievoortzetting. Het zijn mannelijke eigenschappen die je bezit zoals, doorzettingsvermogen, assertiviteit, competitie aangaan. De babykamer is voorpret van pril geluk. Duiven staan voor vrede en vrijheid. De parkiet is een vreemde vogel. Dit staat weer gebrek aan creatieve ideeën. Je zou de boel op een andere manier moeten bekijken, voordat het kans van slagen heeft.
Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Bedankt voor het analyseren van mijn droom.. ik kan het niet echt plaatsen maar wel wat duidelijkheid over wat het betekent!
-
AuteurBerichten