- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 11 maanden geleden door Maria.
-
AuteurBerichten
-
MariaGast3 jaren, 11 maanden geleden
Ik reed op de snelweg in mijn (vorige) auto. Ik had slecht zicht, rechter buitenspiegel draaide steeds waardoor ik daar ook slecht zicht had. Het leek mistig en ik kon niet helder zien door mijn ruiten waardoor ik op de gok aan het invoegen was van links naar rechts. Toen bleek ik de verkeerde afslag te hebben genomen en was ik ineens mijn auto kwijt en zat op de fiets met een rugzak. Me afvragend waar mijn auto nou toch ineens gebleven was.
Ik kwam uit in een dorp en wilde mijn vriend bellen om mij te komen halen maar op 1 of andere manier lukte dat niet. Ik ontmoette een gezellige groep jongeren die beetje aangeschoten waren waar ik wel een klik mee had en vond het wel gezellig.
Toen kwam ik een jeugd vriendin tegen die me vertelde dat ze het al wel dacht dat iets was.
Toen waren er ineens 3 collega’s die mij wel thuis wilde brengen we moesten nog even ergens op wachten en ondertussen kletsen we gezellig.
Mijn collega vertelde dat ze bij haar man weg wil omdat ze niets meer voor hem voelt. Ik vertelde haar dat Ik dat allang door had. En toen werd ik wakker.
Kan iemand dit voor mij verklaren?Ps: ik ben zelf heel gek op mijn vriend😊
Rij je in een auto in je droom, dan trek je je eigen plan. Zelfs wanneer het onoverzichtelijk is maneuvreer je er langs. Wanneer het minder gaat weet je toch alternatieven te nemen om verder te gaan. Je kunt je goed aanpassen aan de omgeving. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik heb het gevoel, dat je veel gereisd hebt.
Een dorp staat symbool voor huiselijkheid en groepsgevoel, familie, vrienden en ons kent ons; je sociale leven. De relatie met je vriend is samen gelukkig zijn, maar ook ieder zijn dingetjes.
-
AuteurBerichten