Forums › Nachtmerries › Verschrikkelijk beeld › Reageer op: Verschrikkelijk beeld
Hoi, ik las je droom en ik snap dat je huilend wakker word er van! Die 2 meisjes symboliseren jou, je karakter of je innerlijke gemoedstoestand. Ik denk dat je moet nagaan wat er nu in je leven afspeelt en wat dat voor effect op je zoontje heeft. Het slechte meisje is de kant in je die voor zichzelf kiest en het andere meisje is de kant die bang is om te falen als moeder waarschijnlijk. Misschien dat je je heel erg druk maakt om het welzijn van je kind en dat je het gevoel hebt dat je machteloos staat en misschien heb je je hoop ook wel verloren? Op bepaalde dingen? Dat verklaart het toekijken naar je zoontje zonder dat je iets doet. Probeer in elk geval te brainstormen wat er in je droom gebeurt en vertaal dat naar je dagelijkse leven. Dan komen er verrassende dingen uit, waar je ook van kan leren. En al lijkt iets in een droom heel eng of angstaanjagend, het hieft niet altijd iets slechts te betekenen! Misschien ben je een overbezorgde moeder met heel veel liefde voor haar kind. Bang om hem kwijt te raken, bang dat je het niet goed doet. Klopt het een beetje?