Reageer op: vele dromen achter elkaar in een nacht? (Eten, insecten, vader)

Forums Mystieke dromen vele dromen achter elkaar in een nacht? (Eten, insecten, vader) Reageer op: vele dromen achter elkaar in een nacht? (Eten, insecten, vader)

Anouk
Gast

Ik ben geen betekenis expert, maar ik kan je wel vertellen dat meerdere dromen in één nacht juist heel normaal zijn. Normaal onthoud je deze niet allemaal, maar je hebt gemiddeld 5a7 dromen in één nacht. Heb t zelf ook een paar keer gehad en ik snap hoe raar t voelt. Had zelf dat t echt van de ene droom ineens naar de andere ging, alsof r voor een paar miliseconde even een zwart stuk was en dan de andere droom.
Over de betekenis: het klinkt alsof de gevoelens die je hebt voor je vader(hoe je naar hem kijkt) erg naar boven komen in je dromen, en misschien dat je het idee hebt dat deze jongen een beetje is als je vader?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2025