Reageer op: Verklaring droom?

Forums Algemeen Verklaring droom? Reageer op: Verklaring droom?

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Je collega’s zijn ook je vrienden geworden. Je droomt van hen, omdat je ze een groot deel van je leven ziet.

Een huis is als een jas om je heen. Het is je lichaam en ziel. Elke kamer bevat je eigenschappen en vaardigheden. Elke kamer heeft een functie. Zonder dat je het door hebt deel je veel met ze. Dus komen ze dicht bij je karakter.

De man met wie je in je droom op date gaat is voor je collega’s nieuw. Er wordt gekeken wat voor vlees ze in de kuip hebben. De menig van je collega’s vind je erg belangrijk. Ook als het om privé zaken gaat. De briefjes over en weer kan een soort gevoel geven van het herontdekken van je basis. Het kind in jezelf. Ratio en gevoel kan botsen. Je verlangt naar de prins op het witte paard. Dat is een grote wens. Maar is schijnbaar nog niet langs gekomen. Het is gelijke tijd een zoektocht naar je zelf en het diepst in jezelf. Het doet me denken aan de tarotkaart De Dwaas. Deze kun je als inzichtkaart gebruiken. In de link lees je meer: http://www.kaartensterren.nl/pagina’s%20tarotkaarten/arcana/pagina%2000%20dwaas.html.

Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2025