Reageer op: Zwanger, parkeren en uit eten

Forums Algemeen Zwanger, parkeren en uit eten Reageer op: Zwanger, parkeren en uit eten

Esme
Moderator

Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Vrienden staan voor steun en toeverlaat. Door het rijden met de auto betekent dat je laat lijden door anderen. Je leunt een beetje op anderen. Het festival staat voor verlangen naar vrijheid. Dat het vervelend parkeren is zegt iets over dat je de plaats in de maatschappij niet goed kan vinden.

Zwanger zijn staat voor vruchtbaarheid van nieuwe ideeën. Alleen ben je er niet van bewust hoeveel er eigenlijk in je mars is. Je kan meer dan je denkt. Je hoort eigenlijk je talenten of vaardigheden te ontdekken. Dat je asociaal parkeert is onwetendheid van jezelf. Je zult het moeten ontdekken hoe je bent en wat je precies wilt met je leven. Dat vertelt de doek in je droom. Het is blindheid. Je kan, denk ik, meer dan je denkt.

In het restaurant kun je eten. Je zusje is als een spiegel. Vaak manifesteren familieleden zich in een droom als een spiegel. In dit geval is het je jongere zelf. Naïef en onbevangen. Het restaurant staat voor geestelijk voeding. Je zusje staat ook voor de ontwikkelingen en basis in het leven. De vuiligheid staat voor verstoorde situaties en onrust.

Laat me weten of je het kan plaatsen. Ook als het niet rijmt. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2025