Reageer op: Vreemde droom, iemand een idee?

Forums Algemeen Vreemde droom, iemand een idee? Reageer op: Vreemde droom, iemand een idee?

Wiebe Westra
Gast

Beste Stef71

Voor mij zijn dromen de weergave van mijn levensweg. Het is moeilijk voor een ander om de droom uit te leggen. Droominfo en een paar anderen leggen de symboliek over het algemeen goed uit, toch moet je er zelf achter komen, want jij weet intuïtief het beste de dromen en de uitleg op waarde te schatten. Dromen zijn waardevol. Noteer ze en kauw er flink op, zou ik zo zeggen. Dromen kunnen over het verleden, heden maar ook over (de weg naar) de toekomst gaan.
Er is Iemand die alles uit wil leggen door de Heilige Geest, hij is de Allerhoogste. God heeft mij in doen zien dat wij als mensen rationeel hebben leren denken maar dat het niet de bedoeling was. God wil je leiden maar jij moet hem leren verstaan. Als je hem verstaat door de Geest en doet wat hij zegt dan is het niet meer nodig om je ergens druk over te maken.
God is goed en zijn plannen met jouw leven ook

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2025