- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door Esme.
-
AuteurBerichten
-
Vannacht voor de 2e hierover gedroomd. Er zit ongeveer een week tussen.
De eerste ging zo, ik was op vakantie met mijn kinderen, ouders en zusje. Met 2 auto’s andere paste het niet. We gingen naar Italië. Mijn moeder reed in mijn auto met mij er naast de rest zat bij mijn vader in de auto. We zijn er bijna. Er volgt een zandweggetje met allemaal kuilen en me moeder rijd zo angstig en sloom dat ik zeg dat we stoppen en ik ga rijden, want zo komen we er nooit. Ik zie dat m’n vader gekeerd is en volg, blijkbaar zijn we verkeerd gereden. Ik begeef me op een ander wegdek zie ik wat een mooie bijzondere structuur heeft. Ik zeg tegen m’n moeder dat het zo vast ook wel kan en dat we zometeen op hetzelfde stuk als mijn vader uitkomen. Maar ineens stopt de weg en rijd ik zo het water in. Ik weet dat ik heel verbaasd was dat dit kon gebeuren en schrok meteen wakker.De 2e was heel kort. Ik zat met een paar mensen in een auto. (Ik weet niet eens wie of wat voor auto)
Ik rij. Ik rij een soort plein op er omheen staat een gebouw. Lijkt een beetje op een binnenplaats waar ik me bevind. En meteen als ik daar rij, rij ik zo een soort van vijver in maar schrik weer meteen wakker bij de eerste water aanrakingWat zou dit met elkaar te maken hebben
Dromen laten beelden in symbolieken zien en dient als verwerking van het gebeuren in je leven. Vakantie staat voor rust, luxe en een onbekommerde tijd. Daar is waar je naartoe wilt. De familie is je steun en toeverlaat. Je merkt toch dat je ouders minder scherp zijn dan vroeger. Je moeder berijdt allerlei obstakels en het gaat minder flexibel. Het kan te maken hebben met oude normen en waarden, waar je niet meer zo veel mee doet of eigenlijk voor jou uit de tijd zijn. Het water staat voor emotie. Hierin wordt je onbewust in ondergedompeld. Het kan te maken hebben met het besef, dat je ouder en moeder bent en waarbij naast jou anderen ook ouder worden. In de droom komt de drie eenheid naar voren; maagd, moeder en wijze vrouw. De cirkel van het leven.
Laat me weten of je het kan plaatsen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
-
AuteurBerichten