- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
JolandaGast3 jaren geleden
Ik verveelde me en was dicht bij dus ging even de stad in. Toen merkte ik dat het helemaal vol stond met mensen, omdat het Halloween was. Ik draaide me om, om weg te lopen, maar ineens rende de hele menigte mijn richting op. Ik stond still en deed mijn ogen dicht, iedereen rende voorbij en ik kon nergens heen.
Toen greep iemand mijn hand vast. Ik deed mijn ogen open en zag een meisje van mijn leeftijd en lengte me uit de menigte trekken. Ik kon haar uiterlijk niet goed zien. Ik herinner me dat ze bedekt was door schaduwen en ik daardoor alleen maar een zwart gedaante kon zien.Samen liepen we weg. Toen hoorde we zombie geluiden achter ons. Het was een jongen verkleed als zombie, iets groter dan ik, die ons wilde laten schrikken. We liepen snel door, maar uiteindelijk kwam de jongen bij ons. Ik schrok niet, en zei dat hij goed een zombie kon immiteren. Hij zei bedankt en liep weg.
Ik en het meisje gingen op een traptrede zitten en het meisje vertrok.
Ik wist haar naam niet en haar uiterlijk niet. Ik bleef nog een paar uur zitten tot het een uur of 17.00 was en het grootste deel van de mensen de stad had verlaten. Toen besloot ik ook naar huis te gaan. Toen ik de trap af liep kwam ik de zombie jongen weer tegen. We begroetten elkaar en ik zei dat ik me verveelde. Dus liepen we samen door de stad. Toen zei hij dat hij me nog iets moest geven van het meisje, maar dat ik het wel terug moest geven aan hem nadat ik mijn nummer had opgeschreven. Het was een verjaardagskaart met haar nummer erop en 15 euro. Ik noteerde het nummer in mijn telefoon onder de naam “onbekende vriend” en schreef mijn nummer op voordat ik de kaart terug gaf.Toen werd ik wakker.
-
AuteurBerichten