Tags: nachtmerries
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 16 uren, 38 minuten geleden door
Non De Hac Terra.
-
AuteurBerichten
-
Mijn naam is Henry Epping en mijn praktijknaam is: Non De Hac Terra. Ik vind dromen en alles eromheen enorm interessant. Vaak vertellen dromen ons een verhaal met een boodschap. De ene moment is de droom een random verhaal of gewoon een verwerking van een (dagelijkse) gebeurtenis. En een andere moment is het een boodschap (van iemand) waar je wat mee moet doen. Des te meer je ermee bezig houdt des te meer je patronen gaat zien.
In januari 2025 heb ik mijn diploma behaald in Holografische Reïncarnatie- en Regressietherapie aan de SRN (School voor Reïncarnatie- en Regressietherapie Nederland). Deze opleiding op HBO-niveau duurt drie jaar. Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een scriptie over nachtmerries, met een specifieke focus op niet-posttraumatische nachtmerries. Nachtmerries kunnen grofweg worden onderverdeeld in twee categorieën: posttraumatische en niet-posttraumatische nachtmerries. Posttraumatische nachtmerries ontstaan na een ingrijpende, traumatische gebeurtenis en kenmerken zich vaak door een herhaling van, of duidelijke verwijzing naar, deze ervaring. Niet-posttraumatische nachtmerries daarentegen staan los van een concrete traumatische gebeurtenis.
Ik ben opzoek naar mensen die frequent last hebben van niet-posttraumatische nachtmerries. Voor mijn scriptie wil ik onderzoek doen naar wat regressie en reïncarnatie therapie kan bieden aan de problematiek die de mensen ervaren. Herken jij jezelf hierin en heb je al van alles geprobeerd maar geen succes? Wellicht dat ik je ermee kan helpen. Wil je meer erover te weten komen, dan hoor ik graag van je. Ik ben te bereiken via deze forum en ook via mijn instagram + website. Beide onder de naam: Non De Hac Terra.
Henry
-
AuteurBerichten