Ik heb twee dromen gehad met een hele grote tussenpauze die elkaar opvolgend als het ware. Ik kom er alleen niet goed uit wat ze betekenen.
De eerste droom:
We waren met de hele familie op de camping, Mijn jongste zusje was weg en we waren haar aan het zoeken. Toen vonden we haar opeens op een grasveld in een soort supergrote kledingkast, en ze was helemaal wit. Toen haalden we mijn vader (die zag altijd wanneer Katholieken dood waren...) en hij zei dat ze dood was. Om de een of andere reden vond ik dat helemaal niet erg.
De tweede droom:
In ieder geval al een paar maanden na de eerste droom droomde ik nogmaals hierover. ik droomde namelijk dat ik met al mijn zussen en broers een of andere bijeenkomst ging houden, omdat mijn zusje een jaar dood was. We stonden daar alleen met elkaar in zwarte kleding op een podium, toen mijn zusje als een soort geest naar ons toe kwam. Ze zei dat ze weer levend kon worden, en dat niemand dan zou weten dat ze dood was geweest behalve wij. En wij wilden dat allemaal wel. Dus we zeiden dat ook tegen haar en toen kwam ze terug.
Het waren dus niet hele lange dromen, maar ik blijf ze vreemd vinden, vooral omdat ik nooit zoveel droom of het kan onthouden. Heeft iemand enig idee wat deze dromen kunnen betekenen?