Deze droom doet me ook een beetje denken aan een droom die ik ooit heb gehad. Heeft iemand enig idee wat zo'n soort droom kan betekenen? Dat je zelf tot een 'selecte groep' behoort terwijl de rest van de wereld 'verandert'. Hieronder heb ik mijn droom beschreven. Iemand heeft enig idee?
In mijn droom was de wereld onder de leiding van 1 persoon, die dus alle landen 'beheerde'. Ze wisten dat er te weinig eten op de wereld was voor iedereen en dat uiteindelijk veel hongersnood zou komen, dus besloten ze om alle mensen dood te laten gaan, uitgezonderd een kleine groep mensen die over de hele wereld gekozen zou worden. Ik behoorde ook tot die groep, terwijl al mijn vrienden en familie dood zouden gaan. Al die mensen konden ook kiezen waaraan ze wilden doodgaan (in de zee springen, van een gebouw, uit een vliegtuig) en als mensen gingen onderduiken zou er een virus verspreidt worden waartegen alleen die selecte groep zou worden ingeënt. Ik vond het heel erg dat iedereen die ik kende dood zou gaan en wilde zelf ook dood!