Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weet iemand een verklaring/betekenis voor mijn droom?! (knal in mijn gezicht en reanimatie)

Cameron
14 jaar geleden

Ik heb een vraagje. Ik slaap al ongeveer twee jaar bijna elke nacht heel onrustig. Ik wordt een aantal keer wakker en lig dan een tijd te draaien in bed voordat ik weer in slaap val. Inmiddels heb ik al een paar keer meegemaakt dat ik slaap en droom (al kan ik me de exacte strekking van de droom vaak slecht herinneren) en dat in die droom dan opeens iets of iemand vlak bij mijn gezicht opduikt en me een knal in mijn gezicht geeft waarna ik direct wakker schrik. Op het moment dat ik dan wakker ben suizen mijn oren nog na van de "knal" en lijkt het alsof alle lucht even uit mijn longen is verdwenen, maar voel ik geen pijn in mijn gezicht ofzo. Ik ben hierna altijd klaarwakker, heb een naar bijna onveilig gevoel en kan dan moeilijk weer in slaap komen.

Vanacht droomde ik dat ik ergens rustig zat, opeens zakte ik in elkaar, maar ik bleef bij bewustzijn. Een man met mooie, indringende ogen draaide zich naar mij toe, knielde naast mij en begon mij opeens te reanimeren (geen mond-op-mond, maar wel met twee handen op mijn borstkas drukken). Ik kon me er alleen maar aan overgeven en vertrouwde de man wel, maar de 'reanimatie' deed enorme pijn op mijn borst. Opeens voelde ik een hele sterke, brandende en stekende pijn in mijn borst en schrok ik wakker met hetzelfde gevoel als bij de droom waarin ik een knal in mijn gezicht krijg.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hiervan moet denken.

Kan iemand hier een betekenis aan geven of dit verklaren? En heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ik ben erg benieuwd..

Cameron

Lily 2
14 jaar geleden

Beste Cameron,

Ik herken heel goed wat je zegt. De knal in je gezicht, dat maak ik ook wel eens mee. Inclusief het wakker schrikken en dan het gevoel dat alle lucht uit je longen is.

Ik ben ook heel benieuwd of iemand anders dit ook heeft. En vooral ook of dit een VERKLARING of BETEKENIS heeft.

Lily

Cameron
13 jaar geleden

Hoi Lily,

Ja, ik heb vannacht weer zo een droom gehad. Ben nog steeds benieuwd.
Maar ik zie dat er hier nog steeds geen verdere reactie is. Jammer.

Cameron

13 jaar geleden

Hoi Cameron.

Ik denk datjou droom met uittreden te maken heeft.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024