Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen dat ik droom en wakker word en terug naar bed ga en dan weer droom en weer wakker word?!?!?!

Char
14 jaar geleden

Oké, dus ik droomde dat ik EINDELIJK verder kwam met een video spel dat ik al een tijdje niet meer had gespeeld omdat ik niet wist hoe ik verder moest komen, en nadat ik dus verder kwam in mn droom en nog eventjes verderspeelde, droomde ik dat ik wakker werd. Ik was echt van "Wat was DAT nou voor droom?!... Misschien werkt het wel..." en toen wou ik uit mn bed klimmen, maar ik stortte meteen in naast mn bed, was nog zo moe. Dus ik klom weer terug in mn bed and probeerde weer in slaap te vallen, was lastig maar uiteindelijk lukte het toch. ( Dit is allemaal een droom. ) Dan heb ik een rare droom die ik me niet meer kan herrinneren, dan droom ik dat ik weer wakker word, ik kom uit mn bed en ren naar zolder om mn DS en mn spel te pakken en het uit te proberen. En het werkte!!! En na een tijdje dit spel te spelen in mn droom, word ik in het echt wakker. En mn reactie was bijna hetzelfde als in mn droom. Alleen ging ik het niet uitproberen, omdat ik wist dat die kans wel héél klein was. Maar het gekke was... Alles klopte precies in mn droom! Mn bed, mn kamer, de overloop, de zolder, de plek van mn DS, de plek van mn spel... Alles! Iemand enig idee wat dit was??? Vond dit namelijk wel erg vreemd.

hanneke089
14 jaar geleden

hoi char,

het klinkt alsof je een soort uittreding hebt meegemaakt, op internet is hier veel meer informatie over te vinden
dit verklaart volgensmij niet hoe je wist hoe je verder moest komen op je ds :P

groetjes hanneke

Char
14 jaar geleden

Ten eerste, sorry voor de late reactie.

Ten tweede, bedankt voor je reactie hanneke. Dat zou inderdaad kunnen. Ik zal er informatie over opzoeken.

Maar ik had laatst weer een soortgelijke droom. Ik zal hem even vertellen.

Ik droomde dat ik wakker werd, en ik zag dat mn kat naast mn bed lag te slapen. Ik kijk er een tijdje naar, tot ik een bepaalde beweging maak. Mn kat word hierdoor wakker, en loopt weg. Op het moment dat ze in de deuropening is, realiseer ik me dat ze hier niet hoort te zijn. Ze hoort beneden te zijn, ze mag niet boven komen. Ik schiet overeind en roep verbaasd haar naam uit. Ik realiseer me dat ze doof is, dus dat dat nogal zinloos en onnodig was. Maar tot mn verbazing draait ze haar hooft om, oortjes naarvoren. Ze loopt dan terug naar me, en gaat weer naast me liggen. Ik ben behoorlijk verbaasd dat ze me hoorde, maar ik draai me om en probeer verder te slapen. Het lukt niet, ik kan mn ogen niet eens dicht houden. Dus ga ik nadenken over wat er die dag is gebeurd, en plotseling realiseer ik me dat ik iets ( vrij belangrijks ) was vergeten.

Voor een miliseconde is het zwart, dan open ik mijn ogen en schiet overeind. Ik kijk op de wekker, 4:45 in de morgen.

En weer, alle details klopten. Hoe mn kat eruit zag, hoe mn kamer eruit zag, zelfs alles wat er die dag gebeurt was waar ik dus over aan het nadenken was klopte!!! (En, spraak en gedachtes waren 2 aparte dingen, wat ook nooit in mn dromen gebeurt.) Dus ja... Apart.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024