Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zwanger/.bloed

melanie
14 jaar geleden

Hallo,

ik hoop dat jullie weten wat dit betekend..

ik droomde dat ik zwanger was..alleen mijn buik groeidee maarr niet.. in mijn droom had ik dan ook heel erg veel last van mijn buik het deed gewoon pijn..

ik wildee opeens wat water drinken op dat moment hoeste ik en kwam er bloed uit mijn mond..
toen ben ik samen met mijn ouders en 2 nichtjes richting het ziekenhuis gegaan..
daar aangekomen leek het ziekenhuis wel een doolhoff...
en toen ik de deur open dee ging helaas mijn wekker..

weet iemand wat het betekend als je bloed spuugt en tegelijkertijd zwanger bent in je droom?

14 jaar geleden

Hoi Melanie.

Zwangerschap wil zeggen dat er een vernieuwing staat.

Je buik is de keuken van je lichaam, waar in als het ware alle dagelijkse dingen worden verwerk een lege buik wijst op verlies

Bloed
Psychische energie en levenskracht

Of
Wanneer je droomt van bloeden, dan wijst dit erop dat er veel over je geroddeld wordt.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten.

H@ns.

Melaniee
14 jaar geleden

Dankjewel Hans..

hier heb ik zeker wel veel aan..

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024