Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een spiegel

the catcher in the rye
14 jaar geleden

Hallo droominfo-forumleden,

ik heb pas een droom gehad waar ik in de spiegel kijk, en in die spiegel zie ik mijn eigen gezicht, alleen is mijn gezicht veel dikker en mijn neus is 2 x zo groot als normaal. Ik maak mij wel eens zorgen over uiterlijk, zou dat hiermee te maken kunnen hebben? ik maak mij namelijk vaak zorgen over het feit dat ik te dik ben/dat mijn neus te groot is.

Groet,

The catcher

14 jaar geleden

Hoi The catcher

Komt je spiegelbeeld een een droom voor, dat staat dat voor je ware ik en wordt het tijd om je blik naar binnen te richten.

Zie je je eigen gezicht staat dat voor het masker dat men van je ziet i.p.v je eigen ik.

Heb je een grote neus in je droom, dan beschik je over veel wijsheid en energie.

Dus wat je denkt van je zelf is het waarscheinlijk niet

kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024