Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sleutel

renate84
14 jaar geleden

Hi allemaal,
Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn verloofde een sleutel gaf (een versierde) en hij mij tegelijkertijd ook een sleutel gaf.
Nou vroeg ik me af wat dat betekenen kan. Een uurtje voor ik ging slapen begon ik namelijk een beetje te twijfelen aan onze relatie. Hij is de laatste tijd minder spontaan tegen mij en daardoor heb ik een beetje angst gekregen dat zijn liefde voor mij minder is geworden. Misschien dat die droom daar wat mee te maken had...

14 jaar geleden

Hoi Renate

Een sleutel in je droom kan betekenen dat je iemand wel leuk vindt, maar niet bij je past.
Of een oplossing voor je problemen
Of dat je probemen hebt met geapseteerd worden, dat heeft ook te maken met de manier van omgaan met je familie en vrienden.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024