Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

De zelfde droom!

Lisaaa
14 jaar geleden

Ik had gedroomt dat mij fiets was gejat en toen kwam ik me ex tegen en zijn fiets was ook gejat en daarna gingen we trouwen en toen werd ik wakker en ik vertelde mijn droom aan mijn vriedin en toen zei ze zegen mij weet je wat ik heb gedroomt? ze had gedroomt dat ze snoep ging jatten met een vriend van haar en daarna gingen ze trouwen

Dat is egt raar dat we allebei over jatten dromen en over trouwen:P
Ik wil egt heel graag weten wat dit betekent

xxx Lisa

xMARYx
14 jaar geleden

Hallo lisa,

het is niet ongewoon dat twee mensen die elkaar goed kennen dromen binnen hetzelfde thema. Het komt zlef voor dat twee mensen exact dezelfde droom hebben. Bij jou en je vriendin is dit echter niet het geval.

De symbolen in jullie droom komen niet geheel overeen. Jij droomt dat er iets van je gestolen is. Je vriendig droomt dat ze zelf iets steelt. Jij droomt over een fiets. Je vriendin over snoepgoed.

Zonder al te diep in te gaan op de betekenis van deze symbolen, krijg ik bij deze dromen (die wel met elkaar in verband staan) het volgende gevoel.

Jullie vriendschap zal op de proef worden gesteld, doordat één van jullie (ik laat in het midden wie) de reputatie van de ander zal schaden. Hoogstwaarschijnlijk heeft dit te maken met roddels of zich mengen in de relatie van de ander. Dit zal telleurstelling in de liefde tot gevolg kunnen hebben.

Het zou kunnen dat je zal moeten kiezen tussen de relatie met je vriendje of de vriendschap met je vriendin.

Let de komende tijd in ieder geval goed op dat je geen kwaadspreekt over je vriendig en bemoei je niet in haar relatie. Vertel haar ook geen dingen over haar vriendje waarvan je niet voor 100% zeker bent of deze waar zijn.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Deze discussie is gesloten.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024