Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kan iemand me uitleggen

*
14 jaar geleden

Ik lees wel eens verhalen en nu heb ik zelf een droom gehad waarvan ik de uitleg wel wil weten.
Eerst was ik op een feest met veel bekenden en ook een paar onbekenden. Toen leek het alsof we gelokt werden naar een soort inrichting, sowieso een slechte plaats.
Hier mochten we niet uit, er was een vrouw die het bewaakte. Ik ontsnapte en rende in mijn eentje weg door een wijk hier in mijn woonplaats. Toen kwam die vrouw achter me aan met een groot mes, maar ik kon hem afpakken en wou haar ermee steken. In mijn dromen heb ik alleen nooit kracht, dus die vrouw pakte het mes van me af. Daarna snee ze in mijn vinger en nam ze me mee terug naar dat gebouw of die inrichting.
Weet iemand misschien waar dit op slaat?
Alvast bedankt.

wim
14 jaar geleden

Hans en Grietje ? Niets bijzonders lijkt me.

marlies
14 jaar geleden

Mischien voel je je opgesloten en probeer je te onstappen uit een situatie ?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024