Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwarte katten

Katje
14 jaar geleden

Heeey,
Ik droomde laatst over een kamer vol zwarte katten wat betekent dit ?

Groetjes

14 jaar geleden

Hoi Katje.

Meestal heeft de kat een seksuele betekenis, maar zij staat ook voor ongebondenheid, onverwachte wendingen, eigenzinnigheid, voorzichtigheid, sluwheid, gluipergheid, geluk en ongeluk

De kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van ons eigen ik.

Kijk maar of je er wat mee kan en je droomde over veel Katten, dus wat denk je zelf ?

Groeten H@ns.

OO
12 jaar geleden

Hallo ik droomde gisteren over een kamer vol zwarte katten en ben bang voor katten,
dus ik werd gillend wakker en me moeder schrok ervan.
Ik rende me kamer uit en me moeder kwam al richting mij kamer lopen want ze hoorde me gillen,
ik schrok zoveel dat ik niet in slaap kon vallen meer,
ik lees wat erover zwarte katten staat zou dit in mijn geval ongeluk kunnen betekenen ?
Want dat kan ik nou niet echt gebruiken .. :(

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024