Ik droom zoals julie ontzettend veel(ik onthoud ELKE nacht mijn dromen, weet dat dit vrij uitzonderlijk is) Kennelijk zit ik dus altijd in de REM-slaap.
Maar ik droom ook vaker dat ik ergens word afgezet en dan ontzettend enthousiast ben over waar ik naartoe ga, en meestel moet ik dan een hele lange weg afleggen, soms een hele lange weg, maar nu waren het honderden trappen, Werd met de auto bij een flat afgezet om naar een leuk feestje te gaan.. ik nam de trappen van de flat aangezien de lift het niet deed, deze trappen werden steeds langer. Toen ik onder stond was het nog maar een paar etages. Maar onderweg waren het oppeens honderden etages te zijn.
Toch ren ik snel door, en na er na UREN er eindelijk op de etage aangekomen te zijn, bel ik bij het feestje aan op het moment dat open word gegaan besef ik dat ik al mijn tassen die ik moest meenemen nog in de auto lagen vol met spullen maar voor vol met 90% kleren, Ik had de keuze of terug gaan, of weken zonder kleren en spullen &make up leven.
(aangezien ik extreem onzeker ben kan ik niet zonder make up leven zonder me op mn gemak te voelen)Voor die reden koos ik ervoor om terug te gaan, weer al deze etages af en uren verder.
Met vele moeite kom ik eindelijk onder en pak ik in de auto al mijn tassen, telkens als ik dit droom blijkt ook nog dat alle spullen er nog niet in zitten, of eruit zijn gevallen, ook dit neemt weer uren in beslag om het in te pakken.. Als ik EINDELIJK klaar ben. Wil ik na boven gaan, vaak word ik dan wakker of is het feestje allang gedaan.
Dit droomde ik dus. Maar droom ook vaker zonder dit hele proces erbij en dat ik alleen zeker 50 tassen aan het inpakken ben op het laatste moment.