Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hartaanval

Ruben_73
14 jaar geleden

Ik heb 2 dagen geleden een heel vreemde droom gehad.

Ik droomde dat ik een hartaanval kreeg, maar ik kon nog steeds dingen zien, alleen kon ik niks voelen. Daarna werd ik door iemand meegenomen naar een dokter. Het was koud buiten en er lag een pak sneeuw. Ik werd binnengebracht en ik kon nog gered worden, door een harttransplantatie. Dat laatste houdt volgens mij geen steek maar goed... er werd mij niets verteld, ik wist het gewoon om één of andere reden.
Ik werd dus op een operatietafel gelegd, de dokter had een mes om mijn buik open te snijden, zodat hij mijn hart kon verwijderen en vervangen. Daarna echter stopte de dokter, hij begon hij heel hatelijk naar mij te kijken en liet hij mij gewoon sterven. Ik hoorde dat piep-geluidje dat afspeelt op een machine als het hart stopt, wat erop wijst dat ik dood was.

Daarna werd ik wakker.

Heel vreemde droom, denken jullie dat er een betekenis achter schuilt?

Alvast bedankt

Stephan
14 jaar geleden

Je wordt vermoordt, ik zie, ik zie dat er iets ergs met je gebeurdt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024