Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijzelf zien

Cheyenne
14 jaar geleden

Hooi

Ik kan de droom nergens vinden wat het betekent dus misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik droomde dat ik in een grote zaal was er was geen vloer maar ik zat op een bankje met mensen die ik kende. En ik draaide mij om en zag achter me een raampje met luxaflex er voor. Ik keek door de luxaflex heen en kroop er in. Toen kwam ik uit in een klein kamertje waarbij ik door een klein raampje mijzelf kon zien. Ik zag mijzelf alles opnieuw doen wat ik in die zaal deed en hoe ik in het kleine kamertje was gekomen.

Als iemand weet wat het betekent please let me know.

Groetjes Cheyenn

14 jaar geleden

Wanneer je jezelf in een droom ziet,dus "observeert",kan dit betekenen dat je bezig bent met het oplossen/verwerken van een probleem,herinnering e.d

Cheyenne
14 jaar geleden

Bedankt !

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024