Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kudde paarden

Danielle
14 jaar geleden

Mijn droom begint met dat ik op een soort ligfiets over een weide of soort steppe rij/fiets. Van alle kanten komen er ineens paarden aan. Ze rijden links en rechts met mij mee. Mijn snelheid is wat hoger dus ik wil 3 paarden links inhalen. Dit geeft me een beetje een eng gevoel. Opeens komen er ook paarden in tegengestelde richting, recht op mij af gereden. Daar schrik ik van. Ik kijk achterom en zie de kudde achter mij verdwijnen. Ik sta ineens met 2 mensen te praten over de gebeurtenis. Volgens mij waren dit familieleden.
Ik heb dit 2 weken geleden gedroomd en vraag me sinsdien af wat dit betekent. Hopelijk weet iemand hier het!

14 jaar geleden

Hoi Danielle

Gaat het fietsen daarentegen heel erg makkelijk, zelfs heuvel op, dan komen we in het waakbestaan met weinig inspanningen vooruit.

Paarden kan een teken van geluk zijn

Het lijkt wel of je van het ene geluk in een ander geluk terecht komt of probleem.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024