Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Heee,, ik droomde laatst dat ik ging turnen (waar ik ook in het echt op zit) en in mijn klas zat vroeger een meisje die aan ballet deed en zei vroeg in mijn droom terwijl ik ging turnen'' hee kom we gaan naar baller'' ik verliet de turnzaal en ik ging dus balerdansen maar toen verscheen 2 vriedninnen die op dansles zitten (nu nog steeds) ee kom we gaan dansen, ik verliet het balletzaal en ik volgde ze, eenmaal daar aangekomen gingen we dansen..?
kan iemand deze droom uitleggen??
Hoi Ik ;D
Ik heb het gevoel dat jij je teveel laat leiden door anderen in je droom, is dat in het echt ook zo?
Probeer je eigen mening sterker te maken en ga doen wat voor je zelf goed voeld.
Kijk maar of het klopt.
Groeten H@ns.
H@ns je hebt he-le-maal gelijk! dit is in het echt ook zo, dat ik zegmaar ''gebruikt'' word en dat ik mn mening niet durf te vertellen..
:S echt stom, ik probeer het ook maar dan ben ik bang dat ik mijn vriendinnen kwijtraak :S
Ik droom de laatste tijd wel vaker over mijn vriendinnen..
Ik wou dat ik in je plaats was, zoveel succes met de vrouwen. Ooit zal je ooit meer zelfbewust moeten worden want de vriendinnen zullen je niet blijven uitnodigen als ze later met een vriend samen zijn. Dan zal je aan je aantrekkingskracht moeten werken, bijvoorbeeld door meer je eigen gang te gaan
Hoi Ik ;D
Bedankt voor je antwoord.
Vrienden die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.
Dat bedoel ik dus, laat zien wie je bent, probeer die schaduwen weg te werken door voor je zelf op te komen, dan kan moeilijkheden geven en wat ik al schreef de goede vriendinnen blijven over en daar heb je veel meer aan.
Wat ik je aan kan raden is om nu voor je zelf te kiezen, wat je voor je zelf wil wat je voor je zelf nodig hebt en je zal zien da beslist de goede vriendinnen over blijven en die je gebruiken of van je proviteren vallen vanzelf wel af.
Groeten maar weer.
H@ns..
Bedankt je hebt me op een goeie weg geholpen ;)
Fijne 2011 nog!
Ik ;D
Droominfo, © 2024