Ik heb een hele rare droom gehad en kan over een paar dingen erin niks vinden in de woordenboek.
Ik was met mijn klas ineens in Moskou (waar ikzelf vandaan kom) en we gingen in de buurt waar ik ben opgegroeid naar de markt, (in het echt is daar geen markt) toen ben ik met een klasgenoot verder de wijk ingegaan om naar het appartement te zoeken waarin ik ben opgegroeid, ik wist een beetje waar ik heen moest maar alles was zo verandert was heel druk en we vroegen aan een paar mensen de weg. Later waren we bijna in de straat en toen namen we ineens een andere weg omdat ik ervan overtuigd was dat wij een andere straatje in moesten, we liepen een houten bruggetje over en belandden ineens met een kleine groep onbekende mensen in een soort jungle of tropisch gebied. We moesten paar sportopdrachten doen. En later was ik bij een flirt van mij thuis belandt, ik ontmoette zijn moeder maar zij schonk niet veel aandacht aan mij zij was te veel bezig met koken denk ik, ik zag haar niet letterlijk koken maar ze had een koksmutsje op en een schort haar handen zaten onder een beetje meel. Toen zat ik met mijn flirt in de woonkamer het was best donker omdat er te weinig licht in kwam. Opeens zaten we in een soort slaapkamer en liep zijn zus langs, er hing een rare sfeer zo van; meisjes meenemen in dit huis is taboe. Ineens zag ik aan de muur wat ingelijst eten hangen. Ik zag een soort taart aan de muur hangen. Zijn zus stond plotseling naast me en ik pakte een lekkere stuk eruit, zijn zus deed met mij mee en hij en zijn moeder en volgens mij nog iemand keken toe. Ik zou heel graag willen weten wat het allemaal precies inhoud.
ps, die flirt is ook mijn klasgenoot en ik was samen met hem in mijn droom opzoek naar mijn appartement waarin ik ben opgegroeid.
Alvast bedankt!