Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zweten

beldy
14 jaar geleden

Hooii

ik had een vraag... ik heb vaak last van nachtmerries, maar zweet dan ook verschrikkelijk als ik slaap (ook als ik geen nachtmerries heb dus)... ik heb alles geprobeerd om dat zweten te stoppen... raam open, dunner laken, een matras dat ventileerd, geen pyjama aan... maar ik blijf maar zo zweten 's nachts...

heeft iemand een redemie hier tegen ik wordt er namelijk gek van elke ochtend zo plakkerig uit me bed te komen...

gr. Beldy

14 jaar geleden

Hoi beldy

Kan het ook temaken hebben met een tekort aan energie, laat je je eens een poos magnetiseren, zodat je war meer weestand en energie krijgt.

Groeten H@ns.

Beldy
14 jaar geleden

magnetiseren? wat is dat precies?

hmm een tekort aan energie... ik heb wel pheifer gehad het afgelopen jaar... misschien heeft het daar mee te maken?

gr. Beldy

Ricki
14 jaar geleden

Magnetiseren is onzin!
Als je in een mri scanner ligt worden alle deeltjes in je lichaam gemagnetiseerd.
Zo zou iedereen daar super duper energiek uit moeten komen?
Zweverige onzin en geldklopperij, sorry

Misschien doe je dingen in je leven waar je eigenlijk niet achter staat?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024