Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over dezelfde persoon

Rachel1123
14 jaar geleden

hey, een vriend van me waar ik de laatste tijd veel mee omgaat droomt elke nacht over mij. We smsen dan heel veel en vinden elkaar ook wel beetje leuk. alleen hij droomt dus bijna elke nacht dat hij Seks met me heeft.. Terwijl we in het echt nog niks gedaan hebben? heeft dit enige betekenis?

help :|

14 jaar geleden

Hoi Rachel1123

Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen. Dromen dat anderen seks bedrijven voorspelt dat u verstoken zult blijven van een succesvolle en gelukkige relatie. Dromen over seks waar u geen plezier aan beleeft is een waarschuwing dat u overweegt iets te ondernemen wat u, als het ten uitvoer wordt gebracht, een schuldgevoel zal geven.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

manuella
11 jaar geleden

hoi ik ben manuella,wat ik wil vertellen is dat ik heel nare dromen krijg over een jongen die ik heel goed ken
ik zat samen met hem op de middelbare school en hij keek elke dag naar me zonder iets te zeggen.ik dacht dat hij gestoord was tot ik op een dag uit het niets over hem begon te dromen in die dromen keek hij ook naar me zonder iets te zeggen,maar alleen leken zijn ogen groter te worden in die dromen dan in werkelijkheid. Ik kreeg die dromen over hem bijna elke avond, ik werd er gek van.daarna is het gestopt toen ik van de middelbare school slaagde.Ik dacht dat het voorbij was,maar hij is nu samen met mij op de campus en die dromen beginnen weer,maar deze keer erger ik droom dat hij me toe nadert die ene droom met een kus,maar die kus die hij me gaf bevroor m'n lichaam en zelfs m'n adem de andere dromen nadert hij tot me door me alles over mijn leven te vertellen meer dan ik zelf weet.ik groet hem wel als we mekaar soms tegenkomen dat is alles,maar hij blijft naar me kijken net als de op de middelbare school als hij me ziet.ik weet echt niet wat het betekent kan iemand mij vertellen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024