Hallo,
Ik droom niet zo vaak, of beter ik onthoudt ze nooit..
maar gister heb ik zoiets raars gedroomd dat het me nu nog bezig houdt.
oke mijn droom:
ik ben op vakantie met vriendinnen, we staan met zijn allen in een zwembad.
het is nacht en licht bewolkt overal flitsten de disco lichten. ik kijk in het rond en zie een soort toren ook heel gekleurd verlicht met tl buizen. daarachter (want de toren is redelijk open) zie ik mensen op een trap omhoog lopen om van het uitzicht te genieten.
het zwembad is trouwens om een hotel heen, heel groot en heup lengte diep. Het zwembad is om ringt door appartementen. Boven het zwembad loopt een soort betonnen tunnel, waar ik schuin van onder tegen aankijk.
dan hoor ik bommen, ik schrik kijk in de lucht en zie bommen naar beneden vallen. ik schreeuw tegen vriendinnen dat we moeten vluchten maar die gaan onder de brug staan en ik doe dat ook.
dan kijk naar de flat links van me, die is van locale mensen en zie dan een 2 persoonsbed met 2 kleine kinderen op de trap omhoog worden geduwd door hun papa. Na een tijdje zijn de bommen gestopt.
ineens staat mijn vriend langs me pakt mijn hand. dan kijk ik omhoog naar de lucht en die is erg donker. ik zie een licht blauwe parachute naar beneden komen met daaraan een mensje. eerst lijkt het of hij niet in het water land en later land hij wel in het water..
hij heeft waterskies aan en komt met een grote snelheid op ons af. ik roep hard duiken!! en ik duik meteen onderwater.
het water is helder dus niet erg logisch om "weg te duiken", mijn vriend stond dus nog langs mij en hij duikt een paar seconde later onderwater. dan voel ik echt een klap die een kogel maakt in het water links van me. (dus op mijn vriend) en dan voel ik een veel hevigere klap/schok die mij dan raakt, even was ik soort duizelig of dood en daarna ben ik meteen klaar wakker.
ik kon ook niet meer in slaap komen, dat heb ik nog nooit gehad.
Kan als je blieft iemand mij duidelijkheid geven over deze droom? Waarom droom ik dit?
Ik heb het er al met mijn vriend over gepraat en hij zei: ooh zoiets droom ik zo vaak. Ik vind het zo vreemd ik heb dit nog nooit eerder gehad. Wat betekend dit voor mij?
liefs inge
.