Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over geslachtsoperatie?

Maarten
14 jaar geleden

Hey,

deze nacht heb ik een eigenaardige droom gehad .. ik droomde dat ik geen man meer was,
maar een vrouw .. die er bovendien ook nog eens goed rondborstig was .. twas zeer raar om mezelf in de spiegel te zien ..
De droom duurde niet zolang, want ik ging met men beste vriend naar bed :/ de droom schrok mij zo erg dat ik wakker werd, en nu met barstende hoofdpijn zit .. :( (heb ik meestal als een droom eng word)

groeten maarten

14 jaar geleden

Hoi Maarten.

Deze droom gaat over je zelf, je weet misschien dat een mens in twee helften bestaat een mannelijke kant en een vrouwelijkkant.
Nu kan het zijn je je vrouwelijke kant het sterkst is vandaar die rongbortigheid dus geen 50 50 % en dan kan het zijn dat dat deel in opstand komt en aandacht vraagt in je droom.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024