Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

algemeen

14 jaar geleden

Hallo,

Ik heb gedroomd dat ik in een grote zaal zat met veel mensen en er stond op het podium een komiek, maar er zat een jongeman in de zaal heel de tijd te storen en
te pesten en opmerkingen te geven! Op een gegeven moment ben ik er naartoe gegaan en hem is goed de waarheid gezegd en dat hij moest stoppen,iedereen was getuige daarvan. Een beetje later pleegde die jongeman zelfmoord! Ik kreeg veel reacties daarop.Er was 1 mailje waarop stond soms kan je beter alles laten zoals het is! Ik voelde mij enorm schuldig, dan kwam zijn familie mij nog eens beschuldigen en zijn vader wou mij vermoorden! Op het einde van mijn droom was zijn familie niet meer boos en gaven ze mij niet meer de schuld en zeiden ze mij dat de jongeman veel psychische problemen had en dat het zowie zo had kunnen gebeuren! Ik heb nog veel sorry gezegd en mijn droom is gestopt dat iedereen glimlachte.
Wat zou dat betekenen? En ik kende niemand in mijn droom.

Groetjes Sandy

ik wil liever annonniem blijven
14 jaar geleden

Hier mijn droom over mijn oma ik ging met haar wandelen in een rolstoel ze was oud en kon niks meer dan alleen maar geduwt worden door mijn.
Zij wilde alleen dat ik met haar bezig was .
We gingen naar een rommelmarkt ze wilde daar zelfs uit haar rolstoel gaan
wat ik tegen hield.
En daarna gingen we naar me oma s huis en gingen daar thee drinken .

Deze droom beleefde ik zo intens dat ik er zelf bang van werd toen ik wakker werd.
Hoe komt dat dat mijn oma mijn zo weer naar mijn toe trok is dat om een reden ik wil dat graag weten ?

14 jaar geleden

Hoi. annonniem

Oma
Dromen over je oma verwijst naar de goede eigenschappen die je zo gewaardeerd hebt van je oma

Ik denk dat het tijd wordt om alle rommel (markt) achter je te laten en op eigen benen te gaan staan.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Hoi Sandy

Kamer
Een kamer of een zaal in je droom vertegenwoordigt verschillende aspecten van jezelf.

Clown
Wanneer je niet zo lekker in je vel zit en je droom over een clown, dan wijst dit erop dat je veel te veel eisen aan jezelf en je omgeving stelt.

Wanneer iemand anders zelfmoord pleegt in je droom, dan wijst deze droom op je bezorgdheid over anderen.

Ik denk dat je meer aan je zelf moet denken, het vermoord worden is wel een waarschuwing voor je oppassen moet en meer voor je zelf moet zorgen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024