Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo allemaal,
Ik heb dit account speciaal aangemaakt, vanwege het feit dat ik afgelopen nacht iets heb gedroomt waar ik nu behoorlijk mee zit.
Ik kan mijn droom niet helemaal in details beschrijven, omdat ik me niet alles helder kan herinneren maar ik probeer wel zo duidelijk
mogelijk te zijn.
Ik ben onlangs gewisseld van kamer en heb nu ook mijn eigen kamer. (afgelopen zomer en ik deelde toen mijn kamer met mijn oudere
zus), ik slaap nu in de kamer van mijn ouders en mijn ouders slapen in ons oude kamer. In mijn droom sliep ik nog wel in mijn oude
kamer en mijn zus sliep daar ook nog. In mijn droom sliep ik en opeens werd ik waker en had ik een immense pijn in mijn linker borst.
Ik keek er naar en zag dat ik een litteken had van ongeveer 5 tot 6 centimeter lang. Het stuk huid stook ook een beetje uit, het zag
er behoorlijk ernstig en eng uit. Op de één of ander manier heette het litteken 'Blue Moon' en wist ik dat het levensbedreigend was.
Ik probeerde te schreeuwen voor hulp en riep mijn zus, die ongeveer 3 meter van me af lag te slapen in haar bed, maar zij kon me
op de één of andere manier niet horen. Toen probeerde ik mijn moeder roepen, wat ik dus deed, maar ik kon steeds moeilijker praten
en om hulp schreeuwen. Ik had moeite met ademen en voelde me behoorlijk zwak. Ze hoorden mij wanhopige kreten om hulp nog
steeds niet en uiteindelijk was ik uit mijn bed gekropen en naar mijn ouders slaapkamer gegaan en hun wakker gemaakt en ik viel
bij hun voeten neer en probeerde om help te vragen. M'n moeder schrok en belde het alarmnummer en hield mijn hand vast, maar ik
weet niet precies waarom maar ze leken minder geshokeerd dan ik had verwacht. Ik was immers aan het doodgaan, of tenminste
zo voelde het/dat dacht ik.
De droom zelf voelde behoorlijk echt en het maakt me een beetje bang. Zover ik weet, lijd ik in het echte leven niet aan een ziekte. Maar
mijn ouders maken zich wel druk om de hoeveelheid ik eet en wijzen mij hier ook vaak op. Ik heb ik ook best wel last van haaruitval, terwijl
ik pas zeventeen jaar oud ben. Ik weet niet precies wat ik van deze droom moet denken, want ik ben best wel creeped out nu..
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, want ik maak me er wel een beetje zorgen om.
Alvast bedankt en iedereen hier een fijne valetijnsdag gewenst!
~WhiteWings.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door WhiteWings.
Hoi
Ziektes waarover men droomt wijzen altijd op een gemis in het dagelijks leven. Wie in de droom zelf ziek is lijdt in het waakbestaan aan een depressie. Zijn we in de droom bang voor ernstige ziektes dan maken we ons in het waakbestaan zorgen over onze gezondheid. Mogelijk niet geheel ten onrechte. en daarom duidt de slaapkamer soms op de nodige rust die we moeten nemen, maar soms ook op ziekten.
De vrouwenborst symboliseert het moederlijke en levensbehoudende, maar het is tevens het symbool voor het voedsel van onze geest.
Littekens die we in de droom hebben zijn de littekens op onze ziel. Het zijn tekens van zware beproevingen uit het verleden. We zouden er goed aan doen om te proberen van ons verleden te leren als we in de droom littekens hebben.
Hebben we in de droom een wond dan is er iets mis met onze geestelijke gesteldheid. We zouden ons levensritme moeten veranderen om tegenslag te boven te komen.
Onze zus die we in de droom tegenkomen is maar zelden het symbool voor onze echte zuster. Meestal staat zij symbool voor een zorgzame persoon. In de droom verschijnen zussen meestal als hulpvaardige vriendinnen, de mensen die ons raad geven en bijstaan in onze problemen.
De voeten zijn niet alleen het symbool van het vooruitkomen, maar maken ook waar we in het leven staan. Het staat dan ook voor standpunten en actuele situaties.
Ik weet niet precies wat ik van deze droom moet denken,
Misschien weet je het nu, opletten met wat eten denk ik, omdat dit een waarschuwingsdroom is.
Dromen dat u een alarm(nummer) of draaid of hoort voorspelt dat u ergens bang voor zult zijn.
De moeder staat voor geborgenheid, het zachtaardige, het beschermende, het autoritaire en de plaats waar de wedergeboorte plaatsvindt.
De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in onze dromen aan het einde van een bepaalde periode.
Ik weet niet precies wat ik van deze droom moet denken,
Misschien weet je het nu, opletten met wat eten denk ik, omdat dit een waarschuwingsdroom is.
Kijk maar wat je er mee kan.
Groeten.
H@ns.
Droominfo, © 2024