Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bedriegen

Wndy
14 jaar geleden

er is een jongen waar ik van hou en hij ook van mij zegd hij maar we hebben nog geen relatie, we willen elkaar eerst leren kennen.
ik droomde dat ik hem zag zitten met een ander meisje en ik was zo verbaasd dat ik daar gewoon maar stond te kijken uiteindelijk zag hij mij en wou hij na mij toe komen toen ging ik weg me hart brak ik hoefde geen uitleg ik wist genoeg..hij droomde het vervolg en het ging zo hij zei wacht tegen mij ma ik ging door en dan zei da meisje na waar gaje tegen hemhij zei nix en liep gewoon door
maar hij vond me niet en dat meisje liep achter hem, hele tijd vragen waar ga je heen
ma dan had hij mij gevonden en hij vroeg heel de tijd kom stop keer wacht maar ik wou nie
ik bleef doorwandelen en zei van ga weg
zo heel de weg en toen opeens is hij gestopt met achter mij te lopen en hij zei kom trug
ma ik wou niet
en toen is hij wakker geworden

ik zou graag weten wat deze dromen ons willen vertellen.
Ik hoop op een antwoord.
Alvast Bedankt

14 jaar geleden

Hoi Wndy

Bedrog staat meestal symbool voor kortstondig geluk of een tijdelijke verbetering van een financiële situatie. Wie in de droom door zijn partner wordt bedrogen kan in het waakbestaan rekenen op hulp uit onverwachte hoek. Men hoeft zich dus geen zorgen te maken over het bedrog in de droom. Toch zou men in zijn seksleven best wel wat meer initiatief mogen tonen als men in de droom vaak door de eigen partner wordt bedrogen, maar soms ook is het gewoon een weerspiegeling van onze angst dat we niet goed genoeg zijn. Als we in de droom zelf onze partner bedriegen, dan komen we in het waakbestaan seksueel iets te kort. De kans op een slippertje in het waakbestaan is erg groot. Worden we in de droom op een andere manier bedrogen, dan zouden we in het waakbestaan anderen niet zo maar achteloos moeten vertrouwen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024