Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

baby uit buik gestolen

angelssky
14 jaar geleden

Ik droomde dat ik een aantal maanden zwanger ben/was. Ik kwam terug van de bioscoop. Mijn vriend ging werken en ik ging slapen. Op dat moment kwam mijn zusje (of in elk geval iets dat op haar lijkt, want in de droom had ze een gespleten tong en hoeven ipv voeten) de kamer binnen. Ze klom op bed en scheurde mijn buik open om de baby eruit te halen en de nek om te draaien. Toen ik het nekje hoorde kraken, werd ik (gillend) wakker en had mijn armen beschermend om mijn buik geslagen.

14 jaar geleden

Hoi angelssky

Wie als vrouw over een zwangerschap droomt zou in het waakbestaan een droom in vervulling kunnen zien gaan.

In de buik wordt ons lichamelijke voedsel verteerd, maar in de droom verteerd de buik het geestelijk voedsel dat we dagelijks tot ons nemen. Als we iets ondraaglijks hebben meegemaakt dan kan dit soms moeilijk verteerbaar zijn.

De duivel, een gevallen engel, verschijnt in onze dromen om meedogenloos onze karakterzwaktes en zwakke plekken in ons zielenleven te onthullen

Een baby is het symbool voor het verlangen naar geborgenheid. Is men in de droom in verwachting, dan zal men in het waakbestaan lange tijd zijn lasten moeten dragen alvorens men zijn doel heeft bereikt.

In een droom zien dat er een moord wordt gepleegd voorspelt zorgen die voortkomen uit de fouten van anderen.

Dat zijn de symbolen van je dromen en wat moet je daar nu mee, ik dank dat jij met een groot probleem zit, wat om een oplossing vraagd.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024