Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Vrienden.
Haj.
14 jaar geleden
Hoi,
Real:
in het echt zit er een meisje in mn klas waar we vroeger ruzie mee hadden.onze docent had het opgelost maar we wouden geen vriendinnen meer zijn omdat we elkaar nog steeds haten, nu zeggen we niks meer tegen elkaar geen hoi of alles goed ofzo helemaal niks
Droom:
In mn droom van gisteren zag ik dus dat we wel vrienden waren met het zelfde meisje het was heel raar want toen ik de klas binnenkwam zei ik tegen haar van: Heee alles goed?? zei ze: jhaa en met jou dan?? ik zei:Ook goed =)
Heeft iemand een zelfde droom gehad
Of kan iemand me uitleggen wat dit betekent\
Ik denk dat zij het weer goed wil maken, maar eigelijk niet durft en dat jij het eerst beginnen moet met groeten, wil ze dan op de een of andere manier nog niet, dan heb jij je best gedaan.
Groten H@ns.
Haj.
14 jaar geleden
oke, ik ga het wel proberen..
bedankt voor de reactie!
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.