Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo, mijn hamster is 13 januari overleden aan een gebroken poot.. maar het gekke is dat ik in de zelfde dag/nacht daarover iets heb gedroomd..
Ik ben in het huis ik loop naar de kooi toe, ineens zie ik dat mijn hamster paart en krijgt dus 1 baby, ik vroeg me af hoe dit kon zonder een man dus ik besefte dat ik lucide was, ik bleef kalm maar keek nog steeds naar mijn hamster en de baby ze gingen naar het huisje toe om te slapen.. en zo eindigde dat stukje daarna heb ik nog wat gevlogen enzo :p
maarja was wel blij dat ik lucide was..
dit is in het echt gebeurd..
ik werd wakker, ik ging naar mijn moeder en vertelde vol enthousiasme dat ik lucide werd en dat ik zag dat mijn hamster een kindje paarde zonder man,
na afloop van de uitleg van mijn droom zei mijn moeder.. je droomt wel heel vaak over hamsters en baby hamsters (dat is waar) en toen vertelde ze me dat mijn hamster binnenkort dood kon gaan, ik was geschrokken maar ik geloofde het niet ;-) .. ik ging naar school en kwam uit school de kooi was weg en mijn vader was thuis en zei ...
Lievie ik vind dit heel erg voor je maar Mimi (naam van hamster) is overleden
ik ging huilen.. huilen.. heel lang, en daarna zei ik maar hoe??
mijn vader legde het verhaal uit, na afloop van het verhaal huilde ik nog eens ..
sindsdien is een stukje uit mijn hart verrotten :'( ik mis mn hamster ontzettend nu ook nog steeds elke keer denk ik eraan het was mijn 1e huisdier
maarja, mijn moeder zei toen ze thuis was,
ik denk dat jij met behulp van je dromen in de toekomst kan kijken,
ik schrok me rot maarja,
nou is mijn vraag of ik via een lucide/of gewone droom contact kan maken met mijn hamster...
Groetjes,
Hoi Molie
Volgens mij wel, want je zag in je droom een geboordte van een tweede hamster, je kan ook zeggen, je zag de ziel van die hamster.
Dan heb je kans dat je later die hamster weer ziet.
Groeten h@ns.
@ H@ns
Hallo,
moet ik dan lucide worden om mijn hamster te kunnen zien?
Groetjes, Molie
Hoi Molie.
Nee Molie dat hoeft niet, je kan er zo echt van dromen als of ze echt bij je zijn, het is wel de bedoeling dat je die hamster op de duur los laat en niet blijft verlangen om ze steeds weer te zien, ja kan ook zeggen in je zelf, bedankt dat je een poos bij mij was, voor de mooie momenten die ik met jou hebbeleefd,en laat hem of haar doen wat voor hem of haar belangrijk is om te doen daar in gene zijde.
Van mij veel liefs en sterkte.
H@ns.
@ H@ns
Bedankt !
Droominfo, © 2024