Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

de kleur oranje veel in mijn dromen

Stina
17 jaar geleden

de kleur oranje zie ik heeeeeeel vaak in mn dromen

anela
17 jaar geleden

Tjaa.. Oranje staat er niet bij.. Probeer is rood en geel te mengen en dat dan te ontcijferen..

Maja
17 jaar geleden

Hoi Stina,

In de meeste boeken, die ik heb, wordt oranje afgeschilderd als een vrolijke opbeurende kleur.
In mijn dromen heb ik meestal een heerlijk relaxed gevoel als ik over oranje droom.
Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn.
Daarom is ook de helderheid van de kleur en de gevoelens die de kleur oproept van groot belang.

Maja

Mr.
13 jaar geleden

Dromen in het oranje
Oranje wordt meestal gezien als symbool van adel en vrijgevigheid, maar kan ook staan voor glans, optimisme en rust. Oranje dromen kunnen dus duiden op een positieve verandering. Volgens sommigen heeft de kleur oranje ook te maken met wantrouwen en twijfels. In dat opzicht zou een droom in het oranje ontevredenheid of onzekerheid weerspiegelen

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024