Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

kind hemel

shirley87
14 jaar geleden

In mijn droom zag ik een soort van zonnestralen. Zoals je deze soms op een zomerse dag ziet echter nu leken ze blauwer en leek het meer een weg naar het hiernamaals. Ik zag een kind in de kleermakerszit zitten met een bal of knuffel tussen zijn benen. Hij ging zwevend recht omhoog met de zonnestraal naar boven. Het leek alsof het kind naar het hiernamaals ging. Dit was ook mijn gedachte toen ik sstond toe te kijken in mijn droom.Ben echt benieuw of iemand hier wat over kan vertellen

14 jaar geleden

Hoi shirley87

Ik denk dat die zonnestralen met positive groei te maken hebben

Kinderen kunnen ook het symbool zijn voor groei, maar ook dit kan positief en negatief worden uitgelegd. Het is niet te zeggen hoe het kind zich zal ontwikkelen. Toch staan kinderen ook symbool voor nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen die ons totaal kunnen veranderen.

Blauw is de kleur van de waarheid en de geestelijke ontspannenheid. Het staat ook voor geestelijke superioriteit. Dromen waar de kleur blauw in voorkomt zijn dus altijd positief uit te leggen.

Kijk maar wat je er mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024