Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Goede avond,
Sinds vandaag ben ik een droom dagboek gaan bijhouden omdat ik zoveel droom en ze eigenlijk allemaal kan onthouden, maar doordat ik zoveel droom vergeet ik ze ook naar verloop van tijd, op de dromen die een indruk op me achterlaten na. Dat ik droom vindt ik niet erg, ik vindt het zelfs niet erg dat ik raar droom. Maar wat voor mij een rare droom is, is voor een ander hoogstwaarschijnlijk een nachtmerrie, maar ik ben nooit bang voor mijn dromen, Zelfs niet als ik opgejaagd wordt ofzo.
Hieronder heb ik twee dromen van de laatste twee dagen:
Nacht van 01/03
Ik droomde vannacht dat iemand mij wilde vermoorden, hij was duidelijk achter me aan, ik voelde me niet echt bang ofzo, maar ik werd wel opgejaagd.
Ik brak mijn enkel, ik struikelde over de riem van een hond. Mijn droom leek wel een jaar te bevatten. De hond van de riem is Quinta, mijn oude hond. Ik weet dat ik op een vliegveld was waar het gebeurde.
Ik wees iemand af die zei dat ie van me hield, op een briefje, maar ik had het gevoel dat ik niet alleen hem afwees omdat ik niks voor hem voelde. Ook omdat er een meisje na hem keek, ik denk dat ze geïnteresseerd in hem was. Bruin haar bruine ogen, mooi meisje, maar onzeker en boos. We zaten met een groepje in dukenburg, het zag er anders uit dan ik me herinnerde, waar normaal de etos zat was nou een restaurant. Daar gebeurde het, mijn antwoord was in het Engels geschreven hoofdletters, NO! ik ga weg en laat de anderen alleen. ik ben ondertussen al hersteld van mijn gebroken enkel.
Twee mensen beschermen me ik denk dat we in een soort van flat zijn, het meeste is gemaakt van glas. Een vrouw doet alsof ze niet sterk is, zwart haar intense ogen maar schuw alsof ze iets verbergt, maar op een een of andere manier vertrouw ik haar niet. De andere is een man, ook zwart haar. Ze waarschuwen me dat ik voorzichtig moet zijn zodat ik niet weer mijn enkel breek. De degene die achter me aanzit komt dichterbij, ik kan het gewoon voelen. We rennen een glazen lift in en opeens is de vrouw verdwenen. Degene die me wil vermoorden opend de deur van de lift, het is geen automatische schuifdeur maar een gewoon soort deur, hij richt zijn pistool op mij ik doe mijn ogen dicht niet omdat ik bang ben, ik weet eigenlijk niet waarom ik mijn ogen dicht doe. Ik hoor een knal open mijn ogen en mijn belager is dood. Zij heeft hem dood geschoten, ze trekt me omhoog en ik wordt wakker. Ik zag nog wel in haar ogen dat ze me ergens voor nodig heeft.
Nacht van 02/03
Ik had een solicitatie, ik denk dat het in wijchen was, maar het kan ook ergens anders zijn geweest, de gezichten die ik zag waren bekend, maar ik kan ze niet plaatsten alsof er een mist voor ze hangt. Volgens mij werd ik aangenomen, ik weet het niet zeker meer.
Ik was in een appartement, op een een of andere manier leek het wel mijn appartement. Het gevoel zegt van wel, maar misschien is het ook wel niet van mij. Ik loop de badkamer in en daar ligt het, een lijk dat in verre ontbinding is. Ik ben niet echt verrast of geschokt, ik ben te kalm eigenlijk. Ik bel de politie en ze komen. Ze vragen me of ik niet eerder heb geroken dat er een lijk lag te verrotten in mijn badkamer. Ik probeer te ruiken en antwoord: “Nee eigenlijk niet.” Ik weet dat het mama is, ik weet het gewoon, maar ik voel niks, ik wordt wakker nog steeds kalm.
Ik heb nog ergere dromen, ik probeer alle die ik nu in mijn hoofd nog heb op papier te zetten, want ik wil ze niet vergeten. Maar iemand die me kan helpen met het begrijpen van mijn rare dromen is meer dan welkom om me te helpen. Ik wil ze begrijpen, ik voel mezelf nooit bang in mijn dromen of verdrietig, ze zijn op dit moment een deel van me en er moet een reden zijn dat ik het laatste paar maanden meer en meer ben gaan dromen.
Hoi debsjen
Dromen dat u vermoord wordt voorspelt dat tegenstanders u schade zullen berokkenen.
Alle drie dromen gaan over je zelf denk ik, het is op;letten geblazen.
Groeten h@ns.
Ik zal me droom vertellen. Net wakker raar droom 1,33 was iemand die raar doet almaal ik hart mobiel bij en me moeder heb om rijden maar kan niet weg zonder olie. En doen hart me zus wii spellen mee ging in auto. Giet leeg ging uit auto. Half wii. Mee ging iemand achter op weg was het ik moeder als doen lopen met mobiel en. In woonplaats. Ging gebeuren en me moeder was vast ik moet alleen redenen ging ik 112 bellen maar het ging niet proberen mijn pakket. Niet lukt doen door over kant springen was pak ik ging slaan gewoon ging ik weer vrij ging ik vliegen maar zien ik iemand zijn heel veel en doen zagen mijn. En mobiel. Tiken en doen hart me ge. Paken en doen was ik wakker geworden. Dat is me droom raar droom ik vind het eng
Beheerder |
Sorry Cynthia, maar uit die woordsalade kan ik niet wijs worden.
Misschien kun je het door iemand in leesbaar Nederlands laten omzetten.
Droominfo, © 2024