Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Blaasinstrumenten

Dagdromer
14 jaar geleden

Ik lijk mee te doen aan een soort speurtocht en loop met een doosje met rommeltjes naar een stoel die voor me klaar staat.
De stoel staat vlak naast een kanaal. Ik ga op de stoel zitten en bekijk de spullen in het doosje. Er zitten voornamelijk kleine (speelgoed) blaasinstrumenten in. Ik probeer een kleine trompet, een schuiftrompet en nog een soort fluit. Ik probeer ze allemaal maar ze zijn niet compleet of stuk waardoor het niet goed lukt om er fatsoenlijk geluid uit te krijgen. Ik moet lachen om mezelf. Op een bepaald moment lopen er een heleboel mensen tegelijk langs, alsof er een boot aan is komen varen en ze gaan er met zn allen tegelijk op. Ze lopen langs en een aantal van hen maakt een sarcistische opmerking als 'nou, succes!'.

Wat wil deze droom mij duidelijk maken?

Alvast bedankt!

14 jaar geleden

Hoi

Wie in de droom op een stoel zit zal zichzelf in het waakbestaan een korte rustpauze toe moeten staan.

Muziekinstrumenten hebben meestal te maken met liefde en andere gevoelens. Blaasinstrumenten zijn mannelijk te interpreteren, strijkinstrumenten vrouwelijk

Een groep mensen die lijken op reis tegaan, kan voor jou een teken zijn dat wat jou gevoelens betreft het rustiger aan moet doen.

Dromen over een boot kan een suggestie voor je zijn.

Dromen over geluk of sucses is een goed voorteken voor de dromer.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Dagdromer
14 jaar geleden

Bedankt Hans, ik kan daar zeker iets mee.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024