Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Griezel Acteur

Nicky27
14 jaar geleden

Hoi,

Ik heb er de laatste tijd over na zitten denken om over een paar jaar auditie te doen als griezelacteur.
Nu heb ik daar al een paar keer goed over gedroomt en een paar keer slecht.
En de ene keer doe ik auditie en de andere keer acteer ik al of laat ik mensen schrikken of ren ik achter ze aan..

Zou dit wat beteken??

Groetjes

14 jaar geleden

Hee,
Ik heb precies hetzelfde!
Ik droom dat ik een acteur ben en mensen laat schrikken, maar één keer was ik bang om die acteur te spelen op de één of andere manier.
Maar de droom dat ik zo'n acteur ben blijft maar terug komen, elke keer over hetzelfde onderwerp, precies zoals jij zegt, een griezel acteur.
Ik heb niet zoals jij dat ik er slecht over droom, ik droom wel eens dat een acteur mij laat schrikken, maar ik vraag me ook af wat dit betekenen kan!

Groeten x

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024