Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ziekenhuis en collega

Jolanda van Rosengarten
14 jaar geleden

Ik droomde over het feit dat iemand (waarschijnlijk mijn partner, deze heeft een ongeneeslijke zenuwziekte) in het ziekenhuis lag helemaal toegedekt onder de dekens, terwijl deze persoon niet echt zichtbaar was, want hij lag helemaal onder de dekens.
Ondertussen had ik kontakt met een collega over het opvragen van een computercode, zij kon deze natuurlijk ook gewoon doorgeven of mailen, maar nee deze moest ik op komen halen op een bepaald punt vlak bij het ziekenhuis waar de eerder genoemde persoon lag.

Plotseling stond ik in mijn droom buiten het ziekenhuis te zoeken naar mijn collega, en had ik een stuk karton in mijn handen met daarop de gevraagde computer code !

In mijn droom ben ik terug gegaan naar het ziekenhuis en was (waarschijnlijk) mijn partner al van de zaal af en werd ik plotseling wakker !

Ik begrijp hier helemaal niets van, kan iemand mij uitleggen wat dit zou kunnen betekenen ?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024