Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Contact met overledenen

SpiriGirl
14 jaar geleden

Haayy, oke dit klinkt nu miss dom want ik ben 11 en ik zie mensen die hele formele berichten schrijven waarvan ik denk dat ze 24 zijn ofzo dus dan is dat denk ik raar dat ik als 11jarige hier bij kom,xd?,

Maar ik ben sinds mijn 10e al met dromen bezig en ze opschrijven enzoo, maar dit vond ik nogal raar,,
mijn vriend is 12 jaar geworden, hij was overeden door een auto en toen ging ie dood..
hij heeft ook een hyves account die nu vol staat met berichten van gecondoleerd enzoo.. en sterkte,
ik heb ook heel vaak dat soort berichten naar hem getypt maar in mijn droom zag ik dat hij terug ''krabbelde'' (bericht schreef) en hij typte,:

Hoi, (naam)
met mij gaat het goed, ik vind het heel erg jammer dat ik nu niet meer leef maar met mijn skeelers in de hemel ben ik ook gelukkig hoor!
ik vond het lief dat je krabbelde

Groetjes,
(naam)

en toen schreef hij nog een 2e bericht maar die heb ik niet onthouden =S

ik had er een hele weirdo gevoel bij , alsof ie contact wou maken ofzo, en dat wil ik best wel! maar niet met dat flesje draaien enzo want dan is toch de kans groot dat er een kwade geest komt ofzo??, dus ik doe dit in mijn dromen als ie contact wil maken

heeft iemand ong. dezelfde droom gehad enzoo
en willen jullie tips geven hoe ik contact moet maken (via een droom)

Groetjes,=D

14 jaar geleden

Ik ben roy 26 jaar maar kan wel jou tip geven .
probeer het los te laten hij zal trots op je zijn als je ooit nieuwe vriendje ontmoet - en zo lang je het los laat zal je er ook niet zo veel last meer van hebben eigenlijk . je moet met je beide benen op de grond staan en verder gaan met je nieuwe leven .
dat zien wij graag ook al leeft de gene niet meer maar geloof me het is wel goed voor je eigendom .
geen zorgen - het komt goed start met nieuwe leven en dan zul je het beleven .

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024