Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis gebroken zandloper

Aafke
14 jaar geleden

Laatst droomde ik dat ik aan poolse kinderen poffertjes aan het uitdelen was.
Dit moest binnen een bepaalde tijd waardoor er een zandloper was geplaatst.
Op een gegeven moment wilde ik de zandloper omdraaien waarop van de zandloper de onderste voet er van af viel/brak en het zand er uit liep.
Hierop draaide ik de zandloper snel weer terug.
Direct hierna stond ik plots bij de bushalte waarna ik een stuk met de bus reisde.
Hierna was ik plots in een onbekend huis met ook voor mij onbekende mensen waar ik 1 persoon zag waarvan ik dacht dat ik deze persoon kon.
met deze persoon ging ik dansen en in een naast gelegen (donkere) kamer kwam het gekreun van een vrouw.
Hierop draaide ik mij om waarna ik zag dat deze vrouw naar mijn idee een miskraam kreeg ( er viel veel water en bloed op de grond).
Om deze reden liep ik naar deze vrouw toe waarna ik wakker werd (geen nachtmerrie of nare droom, ik voelde mij al die tijd rustig en sterk).
Ik heb geen idee wat dit alles kan betekenen maar denk wel dat dit alles een betekenis moet hebben.
Zelf heb ik gezocht op het internet maar kan niets hierover vinden.
Weet iemand wat dit kan betekenen?
Graag zou ik willen weten waarom ik deze droom heb gehad, ik denk hier vrijwel de hele dag over maar kan niet achterhalen wat het zou kunnen zijn.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024