Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Helder water, en mijn vriendin

Rosina
13 jaar geleden

Hallo, ik heb een paar weken geleden een droom gezien

ik was bij mn vriendin die ik al 4 jaar niet meer heb gezien, ze hadden een mooie huis en ik was blij dat ik haar weer zag na al die jaren
toen gingen we naar een heldere zee, en daar gingen we duiken en we konden daar praten onder water maar het was getekent als een spelletje dus dat water zag er net zo uit als op een spelletje van mijn broertje, toen gingen we zegmaar in dat ''nepwater'' zwemmen alles was getekent zoals dat spel en dat zag er heel erg gezellig uit, maar toen werden we meegebracht door haaien en we werden in een soort van cel gevangen maar het water zag je nog steeds en je zag nog ook andere mensen en vissen,

en zo eindigde mijn droom,
op zich had ik er wel een goed gevoel in mijn droom, van vrijheid, en op dat stukje toen we gevangen werden was ik helemaal niet bang maar bleef ik kalm

weet iemand wat deze droom betekent

Groetjes,

Rosina
13 jaar geleden

Reactie´s please?

13 jaar geleden

Hoi Rosina

Dromen over een vriendin die het goed gaat en gelukkig zijn voorspelt plezierige tijden; u zult ze binnenkort ontmoeten

Ik denk dat jij in een droom wereld leefd en niet in de werkelijkheid, probeer weer met beide benen op de grond te komen.
Goed aarden dus.

Groten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024