Hoi,
Ik heb al enkele weken dromen waar dingen telkens van terug keren
1e droom was dat mijn vader stierf aan een ziekte.
2e droom was dat mijn mama doodging
3e droom
Een groot familie feest .Iets gebeurt met onze Sven(mijn broer) en de lijnbus ………………… Ik vroeg steeds :Waar is ons Sterre(dochtertje)? Houd ons Sterre in het oog. Maar elke keer kon ons Sterre gewoon weer weg. (niemand lette echt op haar.)
We gingen naar huis met auto maar werden achtervolgd door auto. We hebben ze steeds laten ophouden door politie.
4e droom
we zitten op de bus (bomma, bompa, Papa , Mama , Sterre , …) en we zijn aan het rijden en ineens sta er een reuze fille . Er was een living
naar beneden gevallen. We rijden verder zegt ineens ons Wendy als er ergens iets mis kan lopen me de bus is het sebiet hier op dien berm … wat doe de bus die schiet af den berm en wij vliegen allemaal uit de bus naar beneden… Iedereen komt goe terecht buiten ons papa diene ligt stil , ogen toe … Ik zeg nog ik kijk naar ons Papa maar houd ons Sterre bij jullie.
De 2 eerste dromen zijn al van langer geleden. de 3e en 4e droom zijn van daarstraks ...
Ik droomde derstraks echt elke keer van een lijnbus en dat er iemand door moest...
Ook ons Sterre (dochtertje) was heel belangrijk voor mij want ik vroeg steeds achter haar...
Een idee wat dit kan betekenen?