Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen waar steeds dingen van terug komen....

Kirsten.cools
13 jaar geleden

Hoi,

Ik heb al enkele weken dromen waar dingen telkens van terug keren
1e droom was dat mijn vader stierf aan een ziekte.

2e droom was dat mijn mama doodging

3e droom
Een groot familie feest .Iets gebeurt met onze Sven(mijn broer) en de lijnbus ………………… Ik vroeg steeds :Waar is ons Sterre(dochtertje)? Houd ons Sterre in het oog. Maar elke keer kon ons Sterre gewoon weer weg. (niemand lette echt op haar.)
We gingen naar huis met auto maar werden achtervolgd door auto. We hebben ze steeds laten ophouden door politie.

4e droom
we zitten op de bus (bomma, bompa, Papa , Mama , Sterre , …) en we zijn aan het rijden en ineens sta er een reuze fille . Er was een living
naar beneden gevallen. We rijden verder zegt ineens ons Wendy als er ergens iets mis kan lopen me de bus is het sebiet hier op dien berm … wat doe de bus die schiet af den berm en wij vliegen allemaal uit de bus naar beneden… Iedereen komt goe terecht buiten ons papa diene ligt stil , ogen toe … Ik zeg nog ik kijk naar ons Papa maar houd ons Sterre bij jullie.

De 2 eerste dromen zijn al van langer geleden. de 3e en 4e droom zijn van daarstraks ...
Ik droomde derstraks echt elke keer van een lijnbus en dat er iemand door moest...
Ook ons Sterre (dochtertje) was heel belangrijk voor mij want ik vroeg steeds achter haar...

Een idee wat dit kan betekenen?

13 jaar geleden

Hoi Kirsten

Wie in de droom feest viert wil in het waakbestaan even de inspanningen en moeilijkheden van het dagelijks leven doen vergeten. Toch geeft het feest ook aanwijzingen aan de dromer over zijn verhouding tot zijn medemens.

De dood verschijnd meesal aan het eind van een periode

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. Zitten we in de droom in een autobus, dan wil dat zeggen dat we in het waakbestaan uitsluitend in staat zijn om samen met anderen ons doel te bereiken

Als de eigen dochter in de droom voorkomt dan moet men er rekening mee houden dat de dochter in het waakbestaan een probleem heeft waardoor zij in de droom van één van de ouders verschijnt.

Een ongeval wijst meestal op nalatigheid in het waakbestaan. Zelden is het ongeluk in de droom een waarschuwing voor een echt ongeluk in het waakbestaan.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024