Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
Mijn eerste bericht en ik trap meteen maar even heel bizar af.
Ik droom dat ik radio aan het presenteren ben samen met Koen Swijnenberg en Sander Lantinga van 3FM. We zijn aan het presenteren op een plein ergens buiten. Er komen twee vrouwen naar ons toe gelopen. Opmerkelijk detail: de één heeft ontzettend mooie borsten, de ander heeft een fantastische kont. Beide dames zijn slechts gekleed in lingerie en dat doet me deugd. Na de show blijven de dames om ons heen hangen. We lopen door een stadje ergens in het buitenland. Op een gegeven moment loopt de borsten vrouw een steeg in en roept me. Ik loop naar haar toe en vervolgens zegt ze me dat ik wel even aan haar borsten mag zitten. Dit doe ik zonder te twijfelen en met veel plezier. De seksuele spanning blijft zich opbouwen.
Ineens zit ik op een plek welke in mijn droom mijn werkplek is. Er staan een aantal bureaus met computers op een weiland onder een boom. Achter een van de bureaus zit ik. De vrouwen werken er ook. Zo nu en dan worden er mensen aan me voorgesteld. Op een gegeven moment gaan de dames naar de WC en ik kan de gesprekken die ze over me hebben gewoon volgen. Ze willen seks met me, geen twijfel mogelijk. Eén van de vrouwen komt naar me toe en zegt dat ze me zo meteen wel even oraal wil bevredigen (maar dan in heeele andere woorden). Hier komt het uiteindelijk niet van. Meer kan ik me van deze droom niet herinneren.
Vervolgens zit ik in een trein in Indonesië op een route die ik een aantal jaren geleden met mijn vriendin heb afgelegd. Dit is iets wat ik in het echte leven ook graag nog eens over zou doen. Ik volg dezelfde route en ben veel bewuster aan het genieten van de omgeving en de reis dan tijdens mijn eerste reis. Dit is in het echte leven ook de reden achter het nog eens terug willen naar Indonesie. Ik voel me echt helemaal goed, ook al kom ik op plekken waar ik al eens ben geweest.
Na een tijdje reizen ben ik ineens op een onbekende plek bij een groot meer. Ik ben met mijn zwager waar ik altijd mee vis. Om me heen zie ik allemaal middeleeuwse enorme boerderij achtige gebouwen. Wat me opvalt is dat de gebouwen uitpuilen met allerlei enorme geweien. Ze steken uit deuren, ramen, daken en muren. Naast een van de gebouwen staat een pick-uptruck vol geweien. En eigenlijk zie ik overal... geweien. Na een tijdje lopen blijkt dit het meer een plek te zijn waar we in mijn droom al een tijdje wilden vissen. We lopen door een bos een helling op en ineens zie ik iets met grote vaart vanuit het water de kant op zwemmen. Het is een kleine inktvis en ligt op het droge. Ik loop er naartoe en pak het beestje op. Wat me opvalt is dat het beestje geen inkt verspreidt ook al probeer ik het er wel toe te zetten. Ik gooi het terug en het zwemt weer weg. In mijn droom blijf ik het gek vinden dat er geen inkt uit die inktvis kwam.
Ineens sta ik in een safaripark in Nederland. Geen idee welke. Ik weet wel dat ik aan het begin van het park sta. Zonder auto en/of bescherming. In de verte zie ik twee panters of jaguars lopen. Ze zien me niet. Ik bedenk me dat als ik gezien wordt ik geen kant op kan. Ze rennen en klimmen sneller dan ik kan dus het is zaak om onopgemerkt mijn afstand te vergroten en in alle kalmte op zoek te gaan naar een uitgang.
Ik word wakker geschreeuwd door mijn hongerige zoon.
Droominfo, © 2024