Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help weet echt geen antwoord hierop?! Denk er steeds aan.

Anoniem2
13 jaar geleden

Ik heb een keer een hele rare droom gehad,
elke keer als ik in bed lig denk ik eraan, en wil ook graag weten wat het waarschijnlijk betekend.
ik droomde dat ik naar mijn tante ging, samen met mijn nichtje, die tante was een wildvreemde, maar in die droom mijn tante zegmaar,
die tante had een baby gekregen, maar die baby had maar één oog, niemand wou het kind hebben, het huilde ook nooit, het at niet en dronk niet, het leefde wel,
mijn tante wou die baby dus ombrengen, want ze vond het een mismakend wezen, wij mijn nichtje en ik, vonden het sneu en vooral ik besteedde veel aandacht aan de baby en zei dat mijn tante dat niet mocht doen. De baby staarde mij aan en we waren op zijn kamertje, toen ging ik liedjes zingen over God, de vader in de hemel, en toen de volgende dag had de baby twee ogen, en het zong dat liedje ook.

toen werd ik wakker, heel erg bedankt voor een reactie!

hermelien
13 jaar geleden

ik denk dat dezedroom wil zeggen dat als je ergens echt van houdt en moeite voor iets doet, je er vanzelf iets voor terug krijgt. een droom met een goede raad dus!!!
groetjess.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024