Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verlaten theater

Alicia
13 jaar geleden

Hallo,

Ik krijg vaker deze droom, keer op keer. En steeds over hetzelfde, maar nu wil ik wel echt weten wat het betekend, maar ik kan het nergens vinden.

Ik droomde dat ik in toneelstukken speelde met een groepje vrienden (die ik ken). In het begin was het nog vrolijk en leuk, en er was nog publiek enzo en mensen klapten voor ons. Toen de show was afgelopen, stonden er zelfs fans op ons te wachten voor een foto haha.

Toen ik de volgende terug kwam voor een nieuwe show, zag ik mijn vrienden niet meer, en het publiek ook niet. Ik zag het theater wel, maar in een keer werd alles somber. De kleuren in mijn droom werden bruinig, heel vreemd. Toen ik naar binnen ging, zag ik onder elk theaterstoel spinnenwebben hangen en de grote kroonluchter boven de zaal kon elk moment naar beneden vallen. Toen liep ik naar het podium en ging ik op een stoel zitten. Daar begon ik ineen keer een liedje te zingen (ook raar) en toen viel al het licht uit en ik was dus echt helemaal alleen. En daarna werd ik wakker....

Weet iemand wat dit betekend?

Groetjes,

Alicia.

Alicia
13 jaar geleden

Nog even iets: dit zijn géén twee verschillende dromen. Wat ik heb geschreven is gewoon één droom haha.

13 jaar geleden

Hoi Alicia.

Zoals toneelvoorstellingen in werkelijkheid denkbeeldige situaties uitbeelden, bezitten dromen over het toneel ook aspecten die niet altijd even nauwkeurig kunnen worden uitgelegd.

Het spinnenweb dat we in de droom zien maakt duidelijk hoe teer het leven is.

Wie in de droom op een stoel zit zal zichzelf in het waakbestaan een korte rustpauze toe moeten staan

Het zingen dat we in de droom doen is eigenlijk alleen maar positief uit te leggen, mits we in de droom niet verschrikkelijk vals zingen.

En daarna niets meer, helemaal alleen.

Dat betekend even een poos helemaal niets, je wordt als het ware even terug gefloten

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024