Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Groene brievenbus en groene auto

Anoniemer
13 jaar geleden

Groene auto en groene brievenbus..
Aan het einde van m'n droom kreeg ik 'answered prayer', het is dus een antwoord op mijn vraag.

Als ik het zelf opzoek krijg ik: Groen staat voor gezondheid en geluk
Brievenbus staat voor belangrijk nieuws of een nieuwe manier van dingen omgaan.
Auto staat voor hoe je je voorbeweegt..

Weet alleen niet wat de betekenis of het antwoord betekend als ik het allemaal samenvoeg, ben niet zo goed in interpeteren...

13 jaar geleden

Hoi/

Groen: betekent groei, vegetatief leven. De kleur van de lente, van de hoop en van de gevoelens.
hoop – liefde – tederheid – jeugd – natuurlijkheid

Het vervoer staat symbool voor de manier waarop wij ons levenspad bewandelen. De auto staat symbool voor ons eigen ik dat we onder controle moeten houden willen we geen brokken maken.

Dromen over een brievenbus voorspelt dat u op het punt staat een zakelijke beslissing te nemen waarvan anderen denken dat die in strijd met de wet is.

Ik heb ook even voor je gekeken en ik denk dat je moet oppassen met wat je gaat doen.

Groeten H@ns.

Anoniemer
13 jaar geleden

Oh oke, bedankt. Ik weet 100% zeker dat 't geen zakelijke beslissing is. Ik had een vraag over 'de liefde' gesteld dus weet dat het daar mee te maken heeft. Het rare is, ik kan me het gebed niet meer herrineren (heb het afgelopen jaar zoveel vragen gesteld/gebeden over de liefde) de laatste keer was zelfs maanden terug, nu pas heb ik het meer losgelaten en verwerkt en precies dan krijg ik mijn antwoord! Mijn vraag weet ik dus niet, in mijn droom zag ik mijn vraag vaag voorbijkomen, het had iets met geluk en of liefde te maken. Iets van: hoe weet ik nu wat de juiste is? Het juiste geluk/de juiste man. Misschien wel de juiste man waarmee ik mijn geluk uiteindelijk kan vinden. Jou interpertatie van opletten wat ik ga doen, stemt daarmee in overin aangezien ik niet weet of ik wel met de man te maken heb wat nou (uiteindelijk) echt naar het juiste leidt zeg maar... Ik droomde in de droom ook iets anders raars: ik kon het merke aan de groene auto+brievenbus maar ook aan ene Michelle (geen idee) die de meubels/inrichting schoon houd, op de achtergrond zag ik een huis...

13 jaar geleden

Hoi Anoniemer

Ik kan er verder weinig over zeggen, maar blijf vertrouwen houden, als jou tijd komt voor jou grote liefde komt dat ook. En in die brievenbus zitten vele mogelijkheden.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024