Oh oke, bedankt. Ik weet 100% zeker dat 't geen zakelijke beslissing is. Ik had een vraag over 'de liefde' gesteld dus weet dat het daar mee te maken heeft. Het rare is, ik kan me het gebed niet meer herrineren (heb het afgelopen jaar zoveel vragen gesteld/gebeden over de liefde) de laatste keer was zelfs maanden terug, nu pas heb ik het meer losgelaten en verwerkt en precies dan krijg ik mijn antwoord! Mijn vraag weet ik dus niet, in mijn droom zag ik mijn vraag vaag voorbijkomen, het had iets met geluk en of liefde te maken. Iets van: hoe weet ik nu wat de juiste is? Het juiste geluk/de juiste man. Misschien wel de juiste man waarmee ik mijn geluk uiteindelijk kan vinden. Jou interpertatie van opletten wat ik ga doen, stemt daarmee in overin aangezien ik niet weet of ik wel met de man te maken heb wat nou (uiteindelijk) echt naar het juiste leidt zeg maar... Ik droomde in de droom ook iets anders raars: ik kon het merke aan de groene auto+brievenbus maar ook aan ene Michelle (geen idee) die de meubels/inrichting schoon houd, op de achtergrond zag ik een huis...